koktajl śniadaniowy na płaski brzuch

koktajl na płaski brzuch

Masz już płaski brzuch czy narzekasz jak zwykle? W weekend ruszy luty, miesiąc poprzedzający wiosnę. Za trzy miesiące przyjdzie upał, miesiąc odsłaniający zakryte płaszczem ciała. Czy Twoje jest już na to gotowe? 

Zadbaj o ciało, zadbaj o siebie, zadbaj o swoje zdrowie, nie dla innych - zrób to dla siebie. 

KOKTAJL ŚNIADANIOWY NA PŁASKI BRZUCH

Składniki:
dwie łyżki płatków owsianych
łyżka wiórków kokosowych
duży banan
półtora słodkiego jabłka
szklanka wody



Płatki zalewamy ciepłą wodą, odstawiamy na 20 minut. 
Banana i jabłko kroimy na mniejsze części ( jabłka NIE obieramy ze skórki ).
Posypujemy wiórkami kokosowymi.
Zalewamy wodą z płatkami.
Miksujemy.
Jeżeli wyszło zbyt gęste, dodajemy jeszcze trochę wody i ponownie miksujemy.


8 komentarzy:

  1. Świetny :) a jakby zamiast wody dodać mleka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super muszę koniecznie spróbowac, do biegania i tanca brzucha idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witajcie strażnicy zdrowia. mam do Was ważne pytanko, mianowicie co myślicie o tym żeby rano zamiast kawy z mlekiem wypić po prostu koktajl na mleku sojowym ale ze sproszkowaną kofeiną które daje super stymulacje? w sensie chodzi mi o sprodzkowaną kofeinę - np stąd http://kofeina-sklep.pl/ czyli jedną łyżkę czy dwie. podobno genialnie to działa i wpływa świetnie na trawienie. niech ktoś się wypowie pzdr

    OdpowiedzUsuń