koktajl śniadaniowy

fit koktajl


Tak, dziś kolejny przepis na koktajl śniadaniowy. Nie bez przyczyny, pojawiają się tu ostatnio same przepisy na koktajle - spędzam tyle czasu poza domem, że najłatwiej jest mi zmiksować ulubione składniki i pochłonąć je raz dwa. Cała ta przyjemność przygotowania zajmuje maksymalnie trzy minuty, myślę że to czas, który każdy z nas potrafi znaleźć, by sprawić sobie trochę radości. Koktajl śniadaniowy, jest idealny, nie tylko dlatego, że zdążymy go zrobić przed wyjściem z domu, ale również dlatego, że nie każdy z rana ma apetyt na jedzenie, ale na wypicie tego cudeńka, to już chyba tak.

koktajl śniadniowy


Koktajl śniadaniowy

Składniki:
- sok jabłkowy - szklanka
- płatki owsiane - garść
- brzoskwinia - średniej wielkości
- kiwi - koniecznie dojrzałe


Płatki zalewamy sokiem.
Kiwi obieramy ze skórki, kroimy na małe kawałki.
Pozostałe owoce również kroimy.
Całość umieszczamy w wysokim naczyniu.
Dodajemy płatki zalane wodą. Miksujemy.

fit koktajl

śniadaniowy koktajl


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, ja zazwyczaj piłam owocowe koktajle i owsiankę osobno. Bo jakoś nie mogłam się przekonać do wypicia owsianki :) Ale wypróbuję twój przepis może jednak się do tego przekonam :) Bo nawet fajny kolorek z tego wyszedł.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłam jeszcze takiej mieszanki, zapisuję :) Wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń