owocowy koktajl z imbirem

owocowy koktajl


10 dni bez wpisu, kolejny dzień bez zdrowia. Choroba zmęczyła za bardzo, upał się nie pojawił. Bez biegania można zwariować,  biegać z takim kaszlem to wariactwo samo w sobie. Jak zwykle nie osiadam na laurach, trenuję w domu ile jestem w stanie, staram się znów "normalnie" jeść, pilnuję diety i piję koktajle. Dziś przepis na kolejny owocowy koktajl, bo statystyki mówią, że lubicie je najbardziej.

owocowy koktajl


Owocowy koktajl z imbirem

Składniki:
- słodkie jabłko
- banan
- nektar nektarynka
- szklanka wody
- odrobina imbiru

Owoce pokroić, zalać wodą.
Zetrzeć na tarce trochę imbiru ( NIE obieramy go ze skórki ).
Całość zblendować.

owocowy koktajl

5 komentarzy:

  1. czy to są skłądniki na 1 porcję?-zawsze mnie to zastanawia,gdy widzę przepis na koktajl,bo traktuję go jako posiłek-np. drugie śniadanie-i tradycyjnie zjadam np. 1 banana,a w koktajlu jest to już kilka składników(często owoców),czyli zjada się więcej niż tradycyjnie-i to mój dylemat,czy nadal traktować koktajl jako fit posiłek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również traktuję to jako posiłek, np drugie śniadanie :) osobiście nie najadłabym się jednym bananem, więc wolę zrobić taki koktajl - z tych składników wyszła mi jedna bardzo wysoka szklanka :)

      Usuń
    2. hmn, jeden banan to ok. 160 kalorii, nie uważasz, że to trochę mało jak na jeden posiłek?;) Zakładając, że nie ważysz mniej jak 50 kg, to taki koktajl będzie idealny;)

      Na ogół jestem przyzwyczajony do "zielonych" koktajlów, pora spróbować czegoś innego;)

      Usuń
  2. i mnie rozłożyła choroba, ale taki kotajl niejednego postawiły na nogi! :)

    OdpowiedzUsuń