11 GŁUPICH MOTYWACJI DO ĆWICZEŃ



No i przyszedł pierwszy letni miesiąc a więc ciepełko, odsłonięta girka, pot z czoła i cellulit, który w końcu ujrzał światło dzienne wraz z Twoją nieco zdziwioną miną. Tak jest, już wiesz, że tłuszcz sam z siebie się nie spala, nie znika choć prosisz co noc, co dzień. Czerwiec zawsze Ci wypomni wszystkie wypite w nocy piwka, zeżarte burgerki czy czekolady na osłodę. Możesz siedzieć, marudzić i kolejne wakacje wstydzić się pokazać w gaciach na plaży. Możesz powtarzać, że od jutra, to już na pewno pójdziesz na dietę. Możesz też siebie po prostu kochać i akceptować, ot tak, bardzo bardzo, nawet z tym nieładnie zwisającym brzuchem. No i w końcu: możesz się ruszyć. Dziś więc, nie o jedzeniu, a o tym, co zrobić, by jeść do woli, bez efektu tyłka Kim Kardashian.

1. Pomyśl: lepsza kondycja = lepszy seks.

2. Obejrzyj tyłek Jen Selter. Najlepiej obejrzyj cały jej profil na Instagramie.

3. Pamiętaj: "Jeśli nie chcesz znajdziesz powód, jeśli chcesz to znajdziesz sposób".

4. Zapisz się na siłownię. Chodzenie na siłownię = ciuchy na siłownię. Dużo treningów = dużo nowych ciuchów. Nowe ciuchy = zakupy. Nic dodać, nic ująć.

5. Przypomnij sobie jak wygląda tyłek najzgrabniejszej koleżanki Twojego męża / chłopaka / dziewczyny / whatever. I przypomnij sobie TEN uśmiech na widok tego tyłka. 

6. Wyobraź sobie, że można biec na tramwaj i nie sapać w nim ze zmęczenia przez następnych 10 minut.

7. Uwierz w endorfiny. To nie mit - one naprawdę zaleją Cię szczęściem po treningu.

8. Trenuj, albo narysuj sobie pępek na plecach.

9. Im więcej ćwiczysz, tym więcej spalasz. Im więcej spalasz, tym więcej możesz jeść.

10. Zastanów się czy Twoje wymówki są ważniejsze od Twoich marzeń.

11. Uwierz w siebie: naprawdę stać Cię na więcej niż myślisz.


Tekst ukazał się w czerwcowym numerze magazynu FreshMAG

FreshMag czerwiec

by on wtorek, czerwca 30, 2015
11 GŁUPICH MOTYWACJI DO ĆWICZEŃ No i przyszedł pierwszy letni miesiąc a więc ciepełko, odsłonięta girka, pot z czoła i cellulit, ...

Dzisiaj druga partia zdjęć zrobiona podczas zdjęć w poznańskim klubie Alliance BJJ.


Idealna przy upale, ale i gdy zimno króluje na dworze i czymś ratować humor trzeba - sałatka z arbuzem i truskawkami, połączenie dwóch superhero, owoców które chyba każdy uwielbia. Podane w wersji wytrawnej, z powodzeniem zastąpią słodkie przekąski.  Przepis prosty jak drut - składniki pokroić na małe kawałki i zamieszać. Jeśli ktoś szuka dodatkowych smaków - dorzucić prażone orzechy włoskie. Oh i ah.

Sałatka z arbuzem i truskawkami

Składniki:
- arbuz - spory kawałek
- truskawki - 10 sztuk
- świeża mięta - kilka listków
- ser typu feta - 50 gramów
- świeżo mielony pieprz
- opcjonalnie: prażone orzechy włoskie

Truskawki obrać, miąższ arbuza wyciąć ze skóry. Całość pokroić na małe kawałki i wymieszać. 




Fotorelacja z dzisiejszych warsztatów organizowanych przez Russell Hobbs.

Pierwsza część zdjęć z treningów klubu Alliance BJJ w Poznaniu.


Druga część zdjęć z Półmaratonu "Słowaka". Nie było lekko, było upalnie. Skoro więc ja tam dałam radę, to i każdy z Was jest w stanie przebiec półmaraton.




Udało się! Plus 30 stopni, upał jak diabli, pole z lewej, pole z prawej, nade mną tylko słońce, a mimo to przebiegłam! Nigdy nie trenuję w tych godzinach, więc taki bieg jest dla mnie trudny razy dwa. Jednak grodziski półmaraton okazał się strzałem w dziesiątkę. Dziesiątki ludzi polewających wężem z ogródka, zraszacze, dzieci z cukrem w kostkach, w końcu kibice - cudownie wielkie dzięki! Daliście power i siłę. Kolejny półmaraton w Pile - kogo tam spotkam? :)



Dziś słówko na wtorek o muzyce do ćwiczeń, przede wszystkim do biegu, bo choć jedni biegają w ciszy, dla mnie nieodłącznym elementem cichutkiego sapania jest muzyka do biegania. Wyjątek stanowi bieżnia, gdzie z reguły oglądam zaległe walki bokserskie. Ta notka jest bardzo zainspirowana wpisem Efitka, sama miałam plan by napisać ją już wcześniej, mam więc nadzieję że nie zaszkodzi, a może kogoś zmotywuje dodatkowo do działania.

koktajl z lodami

W takie ciepło nic lepszego jak koktajl z lodami trafić się nie może. Idealny jako drugie śniadanie, lub godne zastępstwo dla popołudniowego deseru. Lody i owoce kochają chyba wszyscy, przypuszczam że i Wam zasmakuje. Dziś więc ostatni z serii przepisów na koktajle - podsumowanie powinnam wrzucić jutro - idealny na upały i nie tylko. 

koktajl z lodami


Koktajl z lodami

Składniki:
- duża gałka lodów waniliowych
- pół szklanki soku jabłkowego
- duży banan
- gruszka
- wiórki kokosowe ( mała garstka )

koktajl z lodami

koktajl z lodamikoktajl z lodami

koktajl z lodami

by on poniedziałek, czerwca 08, 2015
W takie ciepło nic lepszego jak koktajl z lodami trafić się nie może. Idealny jako drugie śniadanie, lub godne zastępstwo dla popołudn...