koktajl śniadaniowy

koktajl na śniadanie


Idealny koktajl śniadaniowy, to właśnie ten. Sycący, pełen witamin, orzeźwienia. Po wypiciu mam wrażenie, że od razu jestem zdrowsza. Dodatek syropu klonowego, sprawi że "nakarmisz" największego niejadka - a więc jest również idealny, zdrowy posiłek dla dzieci.

KOKTAJL ŚNIADANIOWY

Składniki ( z reguły podaję składniki na koktajl dla jednej - dwóch osób, tym razem podaję proporcje na porcję na cały dzbanek ):

- dojrzałe awokado
- dojrzałe mango
- dwie morele
- trzy kiwi
- dwie łyżki syropu klonowego ( jeśli chcecie uniknąć dodatkowych kalorii, opuście ten podpunkt, gdyż nie jest to konieczne - ja dodałam ze względu na moją małą kuchareczkę, która jak to dzieci, lubi słodkie ) 
- 1,5 szklanki wody

koktajl na śniadanie


1. Awokado rozcinamy na pół, wyciągamy pestkę.
2. Za pomocą łyżki wydłubujemy miąższ, umieszczamy w dzbanku.
3. To samo robimy z mango.
4. Morele myjemy, rozcinamy na ćwiartki, dodajemy.
5. Kiwi obieramy ze skórki, dodajemy do pozostałych owoców.
6. Całość polewamy syropem i zalewamy wodą.
7. Miksujemy.

koktajl na śniadanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz