KONKURS dla fanów boksu



"Kobieta oglądająca boks? Naprawdę to Cię interesuje?" - pytania, które słyszę codziennie od dnia, w którym obejrzałam pierwszą walkę bokserską. Ktoś albo podziwia, że mam pasję, albo kpi, że oglądam "facetów dających sobie po mordzie". Jakie zdanie mam na ten temat, wie każdy, kto choć trochę zna się na tym sporcie - w końcu nie wystarczy "chcieć dać komuś po mordzie", by być pięściarzem. Wręcz według mnie w ogóle nie o to w tym chodzi. 

Na dniach na blogu ruszy cykl, który - bardzo na to liczę - choć trochę zmieni spojrzenie na ten sport. Wbrew powszechnej opinii, do ringu nie wychodzą same "barany i mięśniaki" i właśnie teraz, z pomocą kilku dobrych pięściarzy, mam zamiar Wam to udowodnić. Cała seria opierać się będzie o te same hasła, które być może kogoś zmotywują do działania i w jakiś sposób zainspirują, a być może po prostu przybliżą piękno tego sportu. Zaglądajcie więc na http://bazyliowymus.blogspot.com - jeszcze w tym tygodniu pojawi się pierwszy wpis.



KONKURS

Do wygrania nie lada gratka dla każdego fana boksu:

- piękny plakat widoczny na zdjęciu, o który pytała mnie baaaaaardzo duża część z Was



- 2 albumy boksu zawodowego ( PRZEGLĄD SPORTOWY )


ZASADY KONKURSU:

- należy polubić Bazyliowy Mus na Facebook'u - https://www.facebook.com/bazyliowymus
- udostępnić konkursowy post na swoim profilu ( udostępnienie publiczne ) ( https://www.facebook.com/bazyliowymus/photos/a.488631381179543.110987.487541037955244/982693728439970/?type=1 )



- w komentarzu pod konkursowym postem, należy wymienić jedną walkę bokserską, wartą obejrzenia

Konkurs trwa do niedzieli 09.08.2015 ( włącznie ). Wygrywają trzy wylosowane osoby - prawdopodobnie nagram filmik z losowania :)

Wyniki zostaną podane do środy 12.08.2015 na profilu https://www.facebook.com/bazyliowymus

8 komentarzy:

  1. A kiedy obejrzalas pierwsza walke bokserska? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wujek google podpowiedzial mi ze tego dnia byla walka Golota vs Saleta - to od tej walki sie zaczelo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była pierwsza "świadomie" obejrzana walka "na żywo", ale wszystko zaczęło się od filmu "Bracia Kliczko", po którym to całymi dniami zaczęłam oglądać starsze walki :)

      Usuń
  3. kurcze, to późno zaczęłaś :) Moja pasja zaczęła się od Walki Gołota - Bowe , potem lekko nie było dostępu do walk w TV
    więc na dobre od 6 lat to jest jedyny sport który mnie interesuje w każdym wymiarze tj , taktyki , widowiska jak i jego historii .
    Pzdr RJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema, też jestem fanem boksu, na twoją stronę trafiłem dzięki innej stronce o boksie oczywiście :-)
    Zastanawia mnie jedno - czy celowo pomijasz w tym sporcie kobiecy boks? Jak rozumiem, że ktoś może się nim nie interesować, bo sam nie bardzo jestem na bieżąco, ale piszesz tak jakby kobiety w tym sporcie nie istniały, "barany i mięśniaki" etc. A mimo wszystko są i mają w moim mniemaniu o wiele dłuższą i cięższą drogę niż mężczyźni (choć i ci mają przesrane w świecie zarówno amatorskiego jak i zawodowego boksu). Spotykam się już któryś raz z taką opinią kobiety lubiącą boks, jedne pani deklarowały się jako totalne antyfeministki, inne chciały zaimponować swoją opinią, inne raczej słabo się znały. Ciekawe to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty :) nie jestem ani antyfeministką, ani nikomu nie chcę tym imponować :) absolutnie nie ujmuję niczego kobietom w boksie, pominęłam je NIE celowo - po prostu potrafię wymienić raptem cztery walczące kobiety, bo totalnie się na tym nie znam :)

      Usuń
    2. No ja może nie wiele więcej hehe :-) Pytam tylko dlaczego, bo zazwyczaj jak ktoś się interesuje jakimś sportem to interesuje się zazwyczaj zarówno kobiecą jak i męską jego odmianą (no może poza piłką nożną :-D), stąd moje pytanie.

      Usuń