płaski brzuch na wiosnę - tydzień pierwszy


Startujemy z pierwszym tygodniem akcji "płaski brzuch na wiosnę".

Cała akcja TUTAJ: płaski brzuch na wiosnę
Wydarzenie na Facebook'u: płaski brzuch - Facebook

Trzymam za Was mocno kciuki ( przyznam szczerze, że za siebie też, bo to nie będzie takie proste :)). Liczę na Waszą aktywność i wzajemne wsparcie. Wierzę w to, że dacie radę. Pamiętajcie, że bez odpowiedniej diety i pielęgnacji nic nie zdziałacie. Na blogu znajdziecie mnóstwo przepisów na "fit posiłki", a jeśli chodzi o pielęgnację odsyłam Was tutaj: sprawdzone sposoby na cellulit.

WAŻNE: 

1 ) ROZGRZEJCIE się - błagam!
2 ) Nie wykonujcie ćwiczeń zaraz po jedzeniu
3 ) Jeśli nie jesteście w stanie ( jeszcze ) wykonać jakiegoś ćwiczenia, spróbujcie się go chociaż nauczyć i nie wyłączajcie filmiku ( ani nie siadajcie na kanapie tylko po to, by obejrzeć go do końca )
4 ) Pamiętajcie, że jesteście w stanie to zrobić i że pot do łzy tłuszczu ;)

Dzień pierwszy:

Zacznijmy "na spokojnie" ( choć tak, wiem, że dla niektórych będzie to wzniesienie się na szczyty góry ). Dziś Sylwia Szostak i "7 najskuteczniejszych ćwiczeń na płaski brzuch".



Dzień drugi:

Na pewno macie zakwasy, więc dziś odpoczynek. Pamiętajcie, że regeneracja jest częścią treningu. Nie siadamy jednak na laurach - idźcie na 30-minutowy spacer, a po powrocie pomyślcie o tym, co zmienić w swojej diecie. Przeczytajcie też wpis: 10 błędów popełnianych podczas odchudzania.

Dzień trzeci:

Mam nadzieję, że Wasza motywacja nie gaśnie. Wydaje mi się, że najtrudniej jest zacząć, więc pierwsze dwa tygodnie są chyba najcięższe. Jeśli brakuje Ci motywacji, chęci, czegokolwiek - zostaw komentarz, może znajdzie się ktoś, kto doda Ci sił i skutecznie zachęci do ćwiczeń. Na dziś film ciężki, ale Mel B kochają wszyscy, więc na pewno i Wam przypasuje.


Dzień czwarty:

Dziś odpocznij. Przeczytaj wpis: jak znaleźć czas na ćwiczenia? Zastanów się nad tym, dlaczego jest to Twoja kolejna "taka" akcja i dlaczego poprzednie nie wypaliły. Przeanalizuj swój jadłospis i zastanów się nad jedną rzeczą, którą możesz z niego usunąć, by być bliżej celu. WAŻNE: nie wypisuj więcej niż jednej rzeczy - nawyków żywieniowych nie zmienisz w jeden dzień, rób to stopniowo.

Dzień piąty:

Dziś trening z Kasią Bigos. Myślę, że jeśli dotrwaliście do dzisiaj to już jesteście kozakami, a Kasia Bigos ma tak przyjemne treningi, że na pewno zachęci Was do dalszego działania.



Dzień szósty:

Jeśli Twój start przypadł na dzień startu akcji - to dziś sobota, czyli nie jest lekko. Jeśli wybierasz się klubu, spróbuj nie pić lub wypić jak najmniej - pamiętaj, że alkohol to nie tylko tony kalorii, ale i gorsza forma następnego dnia. Spróbuj możliwie dużo tańczyć - przyjemna forma spalania kalorii - lub jakkolwiek się dziś rozruszać. Może to być kilkugodzinne wyjście do galerii handlowej ( ah te wyprzedaże ), pamiętaj jednak by omijać PizzaHut i inne Maczki :) Zastanów się nad treningami, które wpłyną na utratę tłuszczu - podczas ćwiczeń z filmami spalasz kalorie i rzeźbisz mięśnie, ale bez porządnego cardio się nie obejdzie. Pomyśl nad dodatkowym ruchem - bieganie, rower, długie spacery, maszyna eliptyczna ( nie polecam :)) - od następnego tygodnia zaczniemy taki ruch wprowadzać.

PS. Jutrzejszy trening będzie bardzo przyjemny.

Dzień siódmy:

Na koniec tygodnia Natalia Gacka i jej trening dla początkujących. Brawa dla wszystkich, którzy do dziś dotrwali - do zobaczenia w następnym tygodniu.

5 komentarzy:

  1. to Twój brzuszek? ładny... 2 z tych ćwiczeń z YTB wykonywałam, reszty nie znam, ale po sesji może zajrzę tu i poćwiczę :) w każdym razie powodzenia! :)

    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie :) od jutra zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaczynamy w poniedziałek ( wydarzenie na fejsie). sprawdź sobie konkurs we wpisie o akcji :)

      Usuń
    2. A ja w poniedziałek 3 dzień będę mieć. Za wcześnie zaczęłam :')

      Usuń
  3. Trzy dni temu jednocześnie zaczęłam akcję płaski brzuch i sexy pupa :)Rok temu urodziłam córeczkę i z braku czasu ostatni raz ćwiczyłam regularnie przed zajściem w ciążę wiec z kondycją u mnie kiepsko ale zakwasy które teraz czuję na brzuchu mega motywują mnie do dalszych ćwiczeń :) Filmiki super dobrane :)

    OdpowiedzUsuń