drugie śniadanie - część ósma


Kolejny odcinek serii "pomysły na drugie śniadanie". Dziś na śniadanie lekka sałatka z tłustym serem feta ( Tłusty Czwartek zobowiązuje ;)), podawana z waflami ryżowymi i selerem naciowym do pochrupania. Ser feta i pestki słonecznika w sałatce sprawią, że będziecie nasyceni, jedząc przy tym całkiem zdrowy i lekki posiłek. Wszystko jak zwykle wrzucamy do pudełka i zabieramy ze sobą do szkoły / pracy / na trening.

POMYSŁY NA DRUGIE ŚNIADANIE

Składniki:

- 3 wafle ryżowe
- duża gałązka selera naciowego
- sałata lodowa - trzy duże liście
- ogórek zielony - połówka
- ser feta - dwie łyżki pokruszonego
- słonecznik łuskany - łyżka
- ulubiona oliwa - łyżka
- siemię lniane - łyżeczka
- jagody goji - łyżka ( do kupienia tutaj: bulkpowders.pl/jagoda-goji-suszona-pl.html )

1. Sałatę myjemy dokładnie i osuszamy.
2. Rozdzieramy listki, wkładamy do pojemnika. Skrapiamy oliwą.
3. Fetę kruszymy, dodajemy.
4. Ogórka myjemy, kroimy w plasterki.
5. Słonecznik wsypujemy na suchą i rozgrzaną patelnię. Prażymy na małym ogniu aż zacznie uwalniać aromat.
6. Dodajemy jagody goji.
7. Jeśli jest taka możliwość - mielimy siemię lniane. Dodajemy.
8. Dorzucamy podprażony słonecznik, mieszamy.
9. Seler naciowy myjemy, kroimy wzdłuż na trzy części i łamiemy gałązki tak, by zmieściły się w naszym pudełku. Dokładamy wafle, zamykamy i w drogę!

Pamiętajcie, że jeśli zdecydujecie się na jagody goji w sklepie www.bulkpowders.pl, po wpisaniu kodu BAZYLIOWY otrzymacie 20% rabatu!

1 komentarz: