deser białkowy po treningu








Mówią, że jak jest dieta to zero cukru i słodyczy i że niedobrze, niesmacznie i fuj. Ilekroć to słyszę, tylekroć zastanawiam się, czy osoba opowiadająca te brednie, choć raz w życiu, komfortowo o siebie zadbała czy naprawdę wierzy, że wpieprzając frytki z maczka, nie odnajdzie nigdzie na świecie, smacznej i zdrowej alternatywy dla nich. Owszem, ja również kocham te ziemniaki i nie będę ściemniać, że już nigdy ich nie kupię, bo kupię je nie raz. Jednak czasy, gdy na półkach hulała pustka już dawno minęły i teraz naprawdę można zrobić coś, co nam nie zaszkodzi, a pomoże, a do tego będzie naprawdę sztosikiem. Do rzeczy.

Dziś przepis na posiłek po treningu - słodki, owocowy, czekoladowy, idealny również na deser. Czekoladowe białko, słodkie owoce i chia - co może być lepszego? Ok, przy upale ta wersja byłaby lepsza jako lody, ale dziś znów jest zimno, więc... :)



DESER BIAŁKOWY PO TRENINGU

Składniki:
- duży banan
- odżywka białkowa czekoladowa 60 gramów ( ja użyłam > TEJ < z Bulk Powders )
- łyżka chia ( do kupienia tutaj: CHIA )
- ulubione owoce ( tu truskawki, winogrona, brzoskwinia )
- 100 ml wody niegazowanej

Przepis:
1. Owoce myjemy.
2. Banana zasypujemy odżywką białkową, zalewamy wodą, 
3. Całość blendujemy, zlewamy do miseczki.
4. Owoce kroimy na mniejsze kawałki, dodajemy.
5. Posypujemy nasionami chia.


PS. Pamiętajcie, że na produkty z http://www.bulkpowders.pl macie zniżkę z kodem!



2 komentarze:

  1. Czy mozna poc odzywke bialkowa albo ja czyms zastapic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że wtedy ten deser trochę straci sens :)

      Usuń